    From: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
    Date: Tue, 22 Oct 2024 00:54:01 +0200
    <o...@l...harvard.local> <vcr7s0$lnh$2@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <vcsf3u$dos5$1@news.icm.edu.pl> <vcsgba$dquc$1@news.icm.edu.pl>
    <vcshtv$dtev$1@news.icm.edu.pl> <vcvh40$imbe$1@news.icm.edu.pl>
    <o...@l...harvard.local> <vd188u$ldq3$1@news.icm.edu.pl>

    W dniu 25.09.2024 o 16:54, Pixel(R)?? pisze:

    > Max 15C jak mierzyłem przy 32C na dworze. Średnio jest tam ok ~12C.
    > Muszę tam jednak wsadzić jakiś DTH22 żeby sobie zapisywało. Mam wolny
    > slot ale chyba mi kabelków zabrakło, żeby to podłączyć do ESP, który
    > jest obok w "rozdzielni/narzędziowni".

    Tutaj masz z poprawionym siłownikiem na elektryczny z poprzednich
    pneumatyków.
    https://youtu.be/vi96ekTnD1g
    Sam mechanizm/silnik umieściłem u góry, żeby uchronić przed
    zalaniem...bo to teren przyrzeczny (500m od Noteci). Na szczęście nie
    doszło nigdy do zalania, nawet po ostatniej powodzi. Noteć to jednak nie
    Odra :) Siłownik nadal odpalany z pilota/lokalnie + zdalnie z telefonu,
    przez Supla bo żona nie ma pilota...ale chciałaby się napić zimnej wody
    czasem, jak mnie nie ma. Już bywało, że dzwoniła abym otworzył :D
    Ciekawe kiedy się spierdoli i będę musiał breszką dłbać :D
    Piwo zawsze dobre w tej temperaturze piwnicy & otoczenie :)

    --
    Pixel(R)??