    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Uszczelnienie wędzarni.
    Date: Sun, 25 Jan 2015 06:25:57 -0600

    <k...@g...com> wrote in message
    news:e86c1b6b-f866-45b5-a8e7-46fcc6f0b11f@googlegrou
    ps.com...

    > Wybacz ale nie mam cie wpisanego do dowodu żebym miał
    > w zakresie obowiązków pomaganie.

    Nie chodzi o wpisanie do dowodu - tylko o udział w dyskusji.
    Zadałem Ci pytania, na które możesz odpowiedzieć...

    Odsyłasz mnie na allegro, gdzie są dziesiątki różnych wędzarni,
    sam twierdzisz że spotkam tam różnych sprzedawców samoróbek.
    Czemu nie podasz linka do tego co Ty kupiłeś abym nie błądził?

    > Co moglem to zrobiłem, nakierowałem.
    > Nie chcesz iść tą drogą twoja sprawa.

    Marnie nakierowałeś. Coś tam pobąkałeś o zimnym dymie
    podałeś jednego producenta pisząc jednak że tego sam nie
    kupiłeś i masz samoróbę ale właściwie żadnych konkretów
    po których można by dojść do tego co Ty masz nie dałeś.

    > Jak informacja żebyś wędzarnię firmy Bradley kupił
    > nie jest dobrą odpowiedzią to co było by dobrą?

    Dlaczego za mnie decydujesz żebym kupił Bradleya?
    Może ja chcę samoróbę taką jak Ty? O to Cię pytałem.