  • Data: 2012-10-24 08:49:21
    Temat: Re: Utrzymanie domu 250 m
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 24 października 2012 08:17:48 UTC+2 użytkownik Baska napisał:
    > Ile kosztuje utrzymanie domu 250 metr�w - ogrzewanie gazowe. Chodzi mi o
    >
    > utrzymanie roczne.

    Na pl.misc.budowanie wrzuc to pytanie tam więcej osób w temacie będzie.
    Ale trudno precyzyjnie odpowiedzieć na tak ogólnie zadane pytanie.
    Ogrzewanie gazem może Ciebie kosztowac 3tys a może i 6tys w zalezności jak ocieplony
    dom, jaki kocioł itp.
    Podatek od nieruchomości- tu stawki są tez różne-ja płacę 170zł za rok moja mama w
    sasiedniej gminie 170zł za kwartał.
    Woda+ kanaliza- przyjmij 4m23 na osobe na miesiąc. A ceny różne- u mnie ok 4,5 zł/m3
    wody+ścieków, jednak np 60km dalej w jednym z miast cena wody i ścieków to 39zł/m3.
    Prąd- rodzina 2+1 można przyjąć ok 300-350kWh na miesiąc, tu różnic cenowych
    znaczących nie ma więc około 200zł mozna przyjąć.
    Śmieci u nas 26zł za pojemnik ja opróżniam raz na 3 miesiace bo segreguje odpady i
    plastyki, szkło, papier wwrzucam za darmo do postawionych przez gmine przeznaczonych
    do tego pojemników. Ale od lipca 2013 roku zmieniają się opłaty za wywóz
    nieczystościio- będzie to w formie dodatkowego podatku różnego w różnych gminach.
    To tak w skrócie.