eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieUziemienie, listwa wyrównawcza, zerowanie, odgrom - jak to połączyć? › Re: Uziemienie, listwa wyrównawcza, zerowan ie, odgrom - jak to połączyć?
    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Uziemienie, listwa wyrównawcza, zerowan ie, odgrom - jak to
    połączyć?
    Date: Wed, 18 Mar 2009 21:17:10 +0100

    wiadomości news:td5tzjcypxaz$.dlg@oldfield.org.pl...

    > LOL. Zależy mi na tym, żeby Ci pokazać poziom Twej 'wiedzy'. A raczej jak
    > niziutki jest i gdzie sie kończy.

    Na razie to tylko pokazujesz jak niziutki jest poziom twojej kultury.
    Zaś wiedzę masz na poziomie takim samym jak oferowaną przez siebie pomoc na
    grupach dyskusyjnych, czyli żadną.
    Wybacz, ale nie mam zamiaru podtrzymywać dalszej dyskusji z takim chamem jak
    ty, który mnie obraża na każdym kroku tylko dlatego, że jest
    niedowartościowany.
    Co do laboratoriów, tak miałem styczność. Miałem też styczność z większymi
    prądami wyładowczymi niż te, które niosą wyładowania atmosferyczne oraz z
    problemem redukcji z tego powodu zakłóceń do poziomów miliwoltów,a nawet
    mikrowoltów w instalacjach pomiarowych.
    Ponadto miałem styczność z instalacjami uszkodzonymi przez wyładowania
    atmosferyczne i widziałem też jakie są różnice w przypadku instalacji
    niezabezpieczonych oraz zabezpieczonych.
    Jesteś zbyt mały i zbyt głupi, aby oceniać moją wiedzę zarówno teoretyczną
    jak i praktyczną.
    Zatem adasiu zajmij się swoją pracą zawodową, robiąc kasę na wywoływaniu
    slajdów i nie teoretyzuj w tematach, w których nie masz doświadczenia i nie
    jesteś w stanie pomóc. Jeżeli już nie jesteś w stanie pomóc to chociaż nie
    wprowadzaj ludzi w błąd.
    Jeszcze raz żegnam.