  • Data: 2022-12-27 09:39:40
    Temat: Re: W Krakowie jest 70 tysięcy pustych mieszkań.
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/12/2022 19:43, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    będzie znaczyło że prognoza była nietrafiona?

    > Nie ja wyznaczyłem ścisłą datę zapaści na rynku mieszkaniowym. Przyszłość można
    przepowiadać, patrz Jackowski, i przewidywać, patrz GUS.

    ale to wedug ciebie za 3 lata (czyli w 2025, 2027 czy 2050?) mieszkania
    w Krakowie będą po 1000zł/metr.
    Jeżeli twierdzisz że coś się spełni, to musi to coś mieć ramy czasowe, w
    przeciwnym wypadku zostaw to dla siebie. Ja na przykład uważam, że
    ludzie nagle stracą oszczędności trzymane w banku (a może nawet w
    gotówce) i to nie tylko w Polsce (obstawiam zorganizowaną akcję jak ta z
    wirusem), ale nie jestem w stanie określić kiedy to będzie (bo 'w ciągu
    10 lat' to nie jest żadne określenie), więc się nie wypowiadam -
    zostawiam to dla siebie.
    Tymczasem ty skutki kryzysu przypisujesz wymierającemu społeczeństwu, bo
    poprzedni kryzys nie dotknął za mocno Polski i niewielu go zauważyło, a
    przy obecnym już jest ludziom gorzej - a to może być dopiero początek.
    To tak jakby twierdzić, gdy tylko wypłynęliśmy w rejs i ląd zniknął z
    horyzontu, że przez ocieplenie klimatu stany wód się podniosły i zalało
    wszystkie lądy: dopóki nie dopłyniemy do drugiego brzegu, nie dowiemy
    się czy to prawda.

    Lukasz