  • Data: 2022-12-27 17:56:08
    Temat: Re: W Krakowie jest 70 tysięcy pustych mieszkań.
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27/12/2022 14:00, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nie muszę dokładnie określać daty bo nie jestem wróżbita.

    to ja ci powiem, że w Krakowie będą mieszkania za 1zł. Będą też za
    milion. W obydwu przypadkach nie powiem kiedy, bo nie jestem wróżbitą

    Na podstawie dostępnych informacji wskazuje tend. Wychodzi że tylko ja
    potrafię zinterpretować prosty wykres pokazujący ile ludzi się urodziło
    w Polsce po wojnie. Przy urodziło się w przeciągu Rawie 20 lat ok 12
    milionów. Ten okres w nazwano wyżej demograficznym. Wszyscy ci ludzie
    mają gdzie mieszkać. I teraz przyszedł smutny czas że zaczeli umierać.
    Umierać nie będą pojedynczo tylko hurtowo. Czy jeszcze rozumiesz co
    napisałem? Bo jak nie to nie ma sensu żebym pisał dalej.

    tylko ty potrafisz zinterpretować ten wykres, bo tylko ty bierzesz pod
    uwagę tylko tą jedną zmienną.
    Tak jak Kris kupi dwa mieszkania, tak i ja kupię jedno jeśli będzie za
    50kPLN, a i mój sąsiad kupi bo raz był w Polsce i mu się w Krakowie
    dobrze piło, nawet bariera językowa nie będzie barierą przy takich
    cenach. Ci co przy 400k za mieszkanie nie zdecydowali się wrócić do PL,
    przy 200k już moga się zdecydować, ci co nie kupują wszystkiego na
    kredyt kupią tylko po to żeby wyskoczyć na urlop i nie siedzieć u
    rodziny albo nie płacić w hotelu. Chyba każdy z nas ma w rodzinie kogoś,
    kto chętnie poszedłby na swoje, gdyby mieszkanie było w cenie nowego
    małego Fiata. Dlatego ceny nigdy nie dojdą do tego poziomu (piszę to
    mimo, że jeśli się spełni to będziesz mógł mi to wypominać, a ty ze
    swoich głupot będziesz się dożywotnio wykręcał)

    Lukasz