    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: W sprawie czy budowac dzis dom
    Date: Mon, 26 May 2014 09:31:26 +0200

    W dniu 2014-05-26 06:33, Marek Dyjor pisze:

    > no racja...
    >
    > oprócz przestronnych pełnych zieleni starych blokowisk, sa tez nowe
    > kamienice upchane jedna obok drugiej z wolna przestrzenia wypełnioną
    > parkingami odgrodzone szczelnie od siebie płotami, jak baraki w jakimś
    > wielkim obozie koncentracyjnym.

    Ja sie wychowalem w kamienicy i jakos nie widze roznicy miedzy
    blokowiskiem. U ciotki tydzien temu w bloku jakis jelop napierdziela
    przez godzine w niedziele chwile po poludniu. Na parkingu miejsca trzeba
    szukac. Po prostu odzwyczailem sie od dziwnych dzwiekow, ciasnoty
    szeroko rozumianej i zaduchu. Jak sie mieszka w bloku/kamienicy to
    zwyczajnie pewnych rzeczy sie nie zauwaza. Mysle, ze ja tez w takiej
    sytuacji bylem. Mieszkalem w duzym mieszkaniu starej kamienicy z ogrodem
    w srodku miasta. Niby idealnie. Kawalek ogrodka, wszedzie blisko, duze
    mieszkanie. Ale to nie to. Wogole nie ma czego porownywac.

    Pozdro.. TK