  • Data: 2014-05-26 12:30:33
    Temat: Re: W sprawie czy budowac dzis dom
    Od: Einstein <e...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-26 12:14, PiteR pisze:

    > Nie, to jest wynajdywanie sobie zajęć jak się nie ma innych lepszych.
    > Ziemia ciągnie do siebie. Zaczyna się od przyglądania się ptaszkom,
    > muszkom, motylkom itp.
    >
    > Zamiast pierdyknąć cztery ekrany bezbłędnego kodu albo przelutować
    > procesor BGA w laptopie to: skosiłem trawę (dumny), dokręciłem śrubkę w
    > bramce (dumny), zrobiłem oczko wodne (dumny), zrobiłem wędzarnię
    > (dumny)
    >
    > Obserwuję tych psychopatów wśrod znajomych. Co robisz w sobote Zdzichu?
    > Jadę. Gdzie jedzieś? Do Wawy czy Gdańska? Jadę skosić trawę na
> [...]
    Jak to mówią punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeden woli
    siedzieć z piwem w fotelu przed telewizorem inny, zaś woli to samo piwo
    spożyć na świeżym powietrzu. Odnośnie mieszkania w bloku to wszystko
    zależy jakich masz sąsiadów. Mnie osobiście denerwowało jak otworzyłem
    okno, a po chwili do domu wlatywał smród fajek, bo sąsiedzi sobie
    zapalili właśnie na balkonach. Imprezy może mi tak nie przeszkadzały ale
    sąsiad idiota tak, który z byle powodu wzywał policję. A to mu ktoś
    miejsce parkingowe zajął, a to dziecko za głośno się bawiło itp.