    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: W sprawie czy budowac dzis dom
    Date: Mon, 26 May 2014 09:48:13 +0200

    W dniu 2014-05-26 09:30, uzytkownik pisze:

    > Ogólnie ujmując: dużo więcej pracy, wyższe koszty, więcej utrudnień, ale
    > i tak warto :)

    Ale to sa te koszty luksusu. Masz rower to liczysz sie z naprawami. Masz
    samochod to liczysz sie z naprawami i to znacznie drozszymi jak przy
    domu, a jednak wiekszosc z nas samochod do wozenia doopy ma.
    Kwestia do dyskusji pozostaje ile pokuty jest w odsniezaniu czy
    przygotowywaniu opalu (w moim przpadku do kominka). Jak dla mnie to
    przewaznie forma rozrywki. Moze to dzine, ale odsniezac wieczorem to ja
    nawet lubie wyjsc. Snieg za miastem wieczorem tworzy dosc bajkowa
    atmosfere. Dla kogos bajkowa atmosrere moze tworzyc pilot w dloni na
    dlugie zimowe wieczory.

    Pozdro.. TK