    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: W sprawie czy budowac dzis dom
    Date: Mon, 26 May 2014 19:34:09 +0200

    W dniu 2014-05-26 19:09, Aleksander pisze:

    > Nie no, do Pałacu Kultury w linii prostej mam 14km (Marki).
    > Do granic Warszawy jakies 5km.

    Aaa to luzik.

    > Pech, że mój główny klient akurat z drugiej strony Warszawy otworzył
    > biuro (Piaseczno). Ale teraz mam kawałek obwodnicy (S8) to nawet dość
    > szybko się jedzie :)

    No i to jest problem niestety. Mozna mieszkac gdziekolwiek po polnocnej
    stronie, czy nawet w centrum a i tak do Piaseczna bedzie daleko/dlugo.
    Ja mieszkam kilkadziesiat kilometrow na wschod, ale Wawe dobrze znam od
    lat. Kiedys moj kumpel zajmujacy sie DTP pracowal w firme mieszczacej
    sie w Uniwersamie Grochow. Pociagiem do pracy dojezdzal w sumie z
    przejsciami 1,5 godziny. Pracujacy z nim koles dojezdzal z Ursynowa
    dluzej jak on pociagiem czytajac gazetke. Coraz czesciej sklaniam sie ku
    teorii, ze nie ma znaczenia jak daleko sie mieszka, tylko ile czasu sie
    jedzie.

    Pozdro.. TK