  • Data: 2013-10-16 11:10:43
    Temat: Re: WM + reku - co to za dziwy
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Co mnie zaskoczyło - centralkę reku proponuje dąc w przestrzeni pod dachem
    >(nic jej nie będzie, jest przecież ocieplona).

    No i poprawnie.
    Powinna być w pomieszczeniu gdzie temperatura nigdy nie spada poniżej 0
    stopni. Centrale są ocieplone , ale ich ocieplenie jest raczej symboliczne i
    lepiej jak są zamontowane w ocieplonym pomieszczeniu , także po to aby nie
    doszło do zamrożenia kondensatu ...

    Można na nieocieplonym poddaszu , ale wtedy trzeba ją mocno opatulić wełną i
    itd , a to też niezbyt dobre rozwiązanie bo co jakiś czas wymiania się
    filtry w rekuperatorze i warto aby dostęp nie był utrudniony ...

    >Dodatkowo w kuchni chce dać w oknach napowietrzniki higosterowalne, żeby
    >było źródło świeżego powietrza . Tu mi już zupełnie nie pasuje, bo wg mnie

    ???

    Omijaj ta firmę z daleka ...

    Nie ma być żadnych nawiewników , wywiewników poza tymi od WM.

    No chyba że mowa o garażu lub kotłowni gdzie jest kocioł , to wtedy tam nie
    może być WM a jedynie grawitacyjna , czyli normalny nawiew i wywiew ...