  • Data: 2013-10-16 11:47:28
    Temat: Re: WM + reku - co to za dziwy
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > W salonie jest planowany kominek z otwartą komorą spalania. Wspominał
    > facio, że to powinno być prawidłowo wentylowane grawitwacyjnie, ale "nie
    > takie rzeczy ludzie robią".

    Jeżeli z otwartą komorą spalania, to rozumiem, że powietrze do kominka bedzie szło z
    salonu (zasysane) a dalej w komin, wobec tego nie będziesz miał zrównoważonej
    wentylacji - będzie w domu podciśnienie.

    Ja np. mam kominek z zamkniętą komorą i powietrze doprowadzam z zewnątrz rurą prosto
    do kominka - więc nie wpływa na podcisnienie/nadcisnienie etc. wentylacji
    salonu/domu.

    pzdr
    Bogdan