  • Data: 2010-03-01 12:47:06
    Temat: Re: Warto wchodzia w pompe ciep3a?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    news:hmg3lb$i65$1@news.interia.pl...

    > Uzytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisal w
    > wiadomosci news:hmg258$5ua$1@news.onet.pl...

    > O tyle to istotny argument, ze ja moge sobie kupic koze i zainstalowac ja
    > w dziesiec minut, a Adam moze i dwa lata montowac. Koza to koszt 100zl.
    > Uwazasz, ze roznica miedzy naszymi instalacjami to 19900zl?

    Ino gdzie ja cokolwiek pisalem o sposobie podejscia do inwestycji
    (wlasnymi/cudzymi recami)? Poki co staram sie dowiedziec na ile podobne sa
    te inwestycje (20 vs 70 tysiecy) by miec jako taka mozliwosc oceny na ile
    porownanie wydajnosci jest sensowne (stad pytanie o kolektory) - choc na
    ostateczna weryfikacje trzeba poczekac. A to, ze krisowi sie zdaje, ze cos
    mu sie zdaje - coz, moge mu jedynie zyczyc milego zycia.