  • Data: 2010-02-26 14:50:31
    Temat: Re: Warto wchodzić w pompe ciepła?
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > głównie dlatego ze to nieprawda :-) Kwestia wielkosci dolnego zródła.

    A to nie wpływa na opłacalność? Te głębsze odwierty za 100 zł za metr?

    Prawda jest brutalna - też się zastanawiałem nad PC. Ale prawda jest
    brutalna że dopóki nie ma w Polsce dopłat do tego to się nie opłaca. Albo
    opłaca się jak - chcesz mieć kolektor poziomy i sam go zrobisz, pompę
    weźmiesz tanią i sam ją sobie ustawisz, albio jak masz jezioro na działce
    jako dolne źródło i masz basen w domu.

    Odwierty się nie opłacają, no chyba że masz kupę kasy. Taniej wyjdzie
    porządne ocieplenie, duża butla na LPG (tankowanie raz w roku latem gdzie
    cena LPG jest najtańsza), i jakikolwiek piec kondensacyjny.

    MS