  • Data: 2016-02-28 23:46:22
    Temat: Re: Warunki techniczne przyłączenia - energetyka
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 28 lutego 2016 22:52:18 UTC+1 użytkownik gobo napisał:
    > Hej,
    > Mapę miałem wcześniej załatwioną ze Starostwa - dostałem ją po 2 dniach
    > od złożenia wniosku. Jest to Mapa Zasadnicza w skali 1:500.
    > Na niej narysowałem planowaną lokalizację budynku i to wystarczyło i w
    > wodociągach i projektantowi projektującemu łącze. W sumie to narysował
    > prostopadłą linię do drogi. Więcej zajmowały kopie jego uprawnień,
    > wykorzystywanych zaworów itp.

    zapewne nikt sie nie bedzie czepiał, ale wiedz ze robisz samowole budowlaną.
    Przyłącze obowiazkowo należy projektowac na mapie do celow projektowych i uzgodnieniu
    u starosty (kiedys ZUDP)
    http://www.inzynierbudownictwa.pl/biznes,prawo,artyk
    ul,plan_sytuacyjny_przylaczy_na_mapie_do_celow_proje
    ktowych,5626

    b.