  • Data: 2011-10-14 13:49:54
    Temat: Re: Wełna ECOSE
    Od: "Kacper" <e...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j79e36$61q$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ależ nie ma znaczenia jak pozostała czesc jest ocieplona - jesli dachem
    > ucieka ciepła za 1000zł rocznie to po zmianie grubosci ocieplenia scian -
    > też ucieknie 1000zł. Liczyc mozna tylko dach o współczynniku do dachu o
    > innym współczynniku. Sciany, podłogi wentylacje liczymy osobno i dopiero
    > na koncu sumujemy wszystko.
    >

    > b.

    Ale jak wydaję np. 2500 zł. na cały dom to ucieka mi przez dach 13% z ilu
    procent?
    Chodzi o to że na samym tylko dachu dobrze ocieplonym zyskam jakąś śmieszną
    kwotę ocieplając go lepszą wełną niż tą tańszą niby gorszą.
    Nie skupiam się w szczegółach jak to policzyć bo poszedłbym do koleżanki
    nauczycielki fizyki,
    interesuje mnie praktyka i fakty użytkowe a to pytanie na forum.

    Rafał