  • Data: 2011-10-14 14:09:34
    Temat: Re: Wełna ECOSE
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:j79e36$61q$...@i...gazeta.pl... Ależ nie ma znaczenia jak
    >pozostała czesc jest ocieplona - jesli dachem ucieka ciepła za 1000zł
    >rocznie to po zmianie grubosci ocieplenia scian - też ucieknie 1000zł.

    Przecież tak właśnie napisałem. Adam napisał "marketingowo" 13% i ktoś
    nieświadomy wyliczy te 13% od całkowitych kosztów ogrzewania domu(np 4000
    *13%= 520zł)
    A przecież 13% dotyczy tylko dachu.
    A jak już mowa o współczynnikach to nie jestem pewien na ile one są uczciwie
    podane. Można w necie znaleźć jak nagle kilka lat temu gdy zmieniły się
    normy dotyczące przenikalności cieplnej nagle porotherm uzyskał lepsze
    parametry/wskaźniki. Dodam od siebie że sam proces produkcji się nie
    zmienił. Magicznie zmieniły się parametry w karcie produktu. to samo z
    wełna, ludzie chca płacić więcej za lepszą lambdę to jest wełna z
    nadrukowanym lepszym parametrem. A czy technologia produkcji się zmieniła?
    tego nie wiemy. ;))

    -- Pozdrawiam

    Kris