  • Data: 2011-10-14 15:08:45
    Temat: Re: Wełna ECOSE
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Paź, 16:09, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Przecież tak właśnie napisałem. Adam napisał "marketingowo" 13% i ktoś
    > nieświadomy wyliczy te 13% od całkowitych kosztów ogrzewania domu(np 4000
    > *13%= 520zł)
    > A przecież 13% dotyczy tylko dachu.

    Dom trzeba traktowac calosciowo. Nie moge napisac ile % mi ucieka
    dachem z ogolnej wartosci strat w domu bo to nic nie da. Jak mam b.
    dobrze ocieplony dach to moze to byc 5%, jak go wogole nie ocieple to
    moze to byc 50% - dlatego procenty nic nie mowia, bo te zaleza tez od
    ocieplenia reszty :) Jakby kazdy mowil "ee to tylko dach, damy mniej
    bo i tak bedzie uciekalo sciana", "eee to tylko sciana, damy mniej bo
    i tak bedzie uciekalo dachem" to jego dom zuzywalby dwa razy tyle
    opalu co by mogl. Ocieplic trzeba jak najgrubiej sie da, w granicach
    cenowych na jakie nas stac. Jak mamy duzo miejsca to jestem jak
    najbardziej "za" gorszym wspolczynnikowo materialem ale w wiekszej
    ilosci (wiecej warstw). Kazda warstwa kladziona w poprzek do
    poprzedniej przykrywa niedorobki i mostki :)
    pozdr.

    --
    Adam