  • Data: 2011-10-15 22:36:07
    Temat: Re: Wełna ECOSE
    Od: "Kris" <k...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "ATZ Rzeszow" napisał w wiadomości grup

    >Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...
    >On 14
    >reszta = const, przeciez grubosc izolacji scian, podlog ma w projekcie, ew.
    >sam sobie ustalil. Wtedy juz mozna policzyc te procenty uciekajace dachem
    >dla welny lepszej i gorszej :)

    Tak jakoś przypadkiem zauważyłem że ci którzy mają swoje domy powprowadzane
    do magicznego OZC jakoś boją się danych w PLN pokazywać;) A w ich
    sytuacji(OZC) to banał-klikasz i pokazujesz oszczędności;)). Jak ktoś
    dociekliwy to poszuka: pytałem czas jakiś temu chyba Adama (ma chałupę w OZC
    dokładnie wprowadzoną) aby podał symulacje dla graf i went. Odpowiedzi brak.
    teraz dla wełny padają straszne 13%- a w PLN ile to wyjdzie to już nikt nie
    ma odwagi z OZC odczytać. A przecież nie zarabiamy w % tylko w PLN. To samo
    z innymi "tanimi" gadżetami- Marek D już czas jakiś temu obiecał podać
    wyniki swojej PC a jakoś nie mamy okazji do dzisiaj tego ocenić.