  • Data: 2012-08-23 19:39:57
    Temat: Re: Wełna , wełna , wełna ...
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >To ja ci powiem ile wywiewa. 50% wywiewa. Połowę.

    Już mówiłem.
    Poproszę o jakieś badania , testy , z jakiegoś wiarygodnego źródła ...
    Czekam na linka do tych informacji ...
    Twoje domysły i przemyślenia zupełnie mnie nie interesują jak i Twoje teorie

    >Weź starą kurtnę puchową czy jakąkolwiek starą zimową i zdejmij z niej
    >ortalion z zewnątrz. I wyjdź sobie w mrozie to zrozumiesz, że wełna bez

    Jak wyżej ...
    Podaj źródła informacji i podaj publikacje tych testów ...
    Bo to wypisujesz to Twoje luźne przemyślenia i refleksje które nijak mają
    się do rzeczywistości ...

    Np. jakbyś nie wiedział materiał stosowany w namiotach jest
    wysokoparaprzepuszczalny i odporny na wodę (do pewnego poziomu) ale
    wystarczy dotknąć materiału i zacznie w miejscu dotknięcia przeciekać ...