  • Data: 2012-08-23 16:13:01
    Temat: Re: Wełna , wełna , wełna ...
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    <z...@g...com> wrote in message
    news:d7f5792d-8cc9-46f0-81ad-fd9d46e680c8@googlegrou
    ps.com...

    >Bo jak na razie to "teoria" Kikiego ...
    >Który dla mnie nie jest żadnym autorytetem ...

    To ja ci powiem ile wywiewa. 50% wywiewa. Połowę.
    Weź starą kurtnę puchową czy jakąkolwiek starą zimową i zdejmij z niej
    ortalion z zewnątrz. I wyjdź sobie w mrozie to zrozumiesz, że wełna bez
    osłony przed ruchem powietrza niczego nie ociepla sama z siebie.

    Po to daje sie membranę i do niej dociska wełnę żeby tworzyła kurtkę pokrytą
    ortalionem.