  • Data: 2012-08-23 07:19:26
    Temat: Re: Wełna , wełna , wełna ...
    Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    >Ale jak wentylując dach wydmuchujesz ciepło z chałupy to cos jest nie tak.

    A masz gdzieś ile procent ciepła "tracę" ?
    Bo jakoś nie znalazłem żadnych badań , testów aby jakoś te ciepło w jakiś
    widoczny sposób "ulatywało".
    A jeśli nawet to jaki to procent ?
    Przy szczelinie 2cm ..

    Bo jak na razie to "teoria" Kikiego ...
    Który dla mnie nie jest żadnym autorytetem ...

    Więcej ciepła można stracić jak wełna będzie wilgotna ...
    Więcej ciepła stracę przez okna dachowe i zapewne przez samą więźbę
    dachowową ...

    Ja wolę mieć poprawną wentylację całego dachu i mieć pewność że wełna zawsze
    będzie sucha , tak samo jak cała więźba dachowa ...