  • Data: 2014-09-10 10:29:21
    Temat: Re: Wentylacja
    Od: slavo65 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 10 września 2014 10:03:00 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    robią tego, do czego z założenia mają służyć.

    > Ja tam zapewne bora bora nie kupię wiec pisz co chcesz. Jednak jako sprzedawca tego
    czegoś powinieneś się trochę inaczej zachowywać. Twoje wypowiedzi na
    pl.misc.budowanie itp. są przecież archiwizowane przez gogle a klienci szukający
    opinii o bora bora czy nakłądkach na schody po przeczytaniu Twoich tekstów raczej do
    zakupu zachęceni nie zostaną.

    Wszystko co piszę o rzeczach sprzedawanych przeze mnie jest prawdą, którą mogę
    udowodnić.
    Tak samo mogę udowodnić, że prawdą jest to co piszę o urządzeniach konkurencji.
    To nie ja nazywam tutaj gównem rzeczy, których na oczy nie widziałem.
    Jak jestem w jakimś studio kuchennym i zaczynają wydziwiać, to ich proszę o pokazanie
    najmocniejszego, najbardziej wypasionego i skutecznego okapu, jaki mają i włączenie
    go na full. Następnie przykładam do wlotów miernik prędkości powietrza, które
    pokazuje jakiś minimalne, śladowe wartości, albo ani drgnie.
    Na moje pytanie dlaczego takie dziadostwo wciskają klientom, to z uśmiechem mówią, że
    klient nasz pan i na to ich tylko stać.