  • Data: 2014-09-10 10:42:18
    Temat: Re: Wentylacja
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > Oczywiście, że używałem.

    Nie pytałem czy "używałeś" ale czy "miałeś" - nie chodzi mi o okazjonalne
    używanie przez kilka tygodni tylko posiadanie przez rok czy dwa i późniejsza
    zmiana na gaz.

    > Skąd podejrzenie, że nie wiem co mówię?

    Bynajmniej niczego takiego nie sugeruję.

    Po prostu pytam z ciekawości, bo jak napisałem nie spotkałem nikogo kto
    miałby indukcję i zmienił ją na gaz więc Ty byłbyś pierwszy. Stąd moja
    ciekawość dlaczego. Po prostu lubię znać _różne_aspekty każdej sprawy. Jakiś
    dla mnie nieistotny szczegół dla kogoś innego może mieć znaczenie, a nie
    uważam się za pępek świata więc chętnie poznaję inne punkty widzenia.

    Pozdrawiam
    Ergie