  • Data: 2014-09-10 10:36:00
    Temat: Re: Wentylacja
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:73a4341b-9d2a-494c-a17b-d1c58faae1ef@go
    oglegroups.com...

    > Może słowem kluczem jest tu "gaz butlowy"
    > Nie mam pojęcia i kosztuje kWh z gazu butlowego, z prądu to ok 60gr z gazu
    > butlowego nie wiem. komuś się chce to niech policzy. Butla 11kg kosztuje
    > 60zł

    W sieci znalazłem takie dane (nie mam pojęcia czy prawdziwe):
    6,6 kWh / l
    0,5 kg / l

    Czyli dla 11 kg mamy 22l czyli 145 kWh a to oznacza 0,41zł / kWh

    Przy takiej cenie uwzględniając większe straty kuchenki gazowej koszt
    wyszedłby porównywalny a nie dwukrotnie większy dla indukcji, więc to nadal
    nie to.

    Ale to w sumie nieistotne kluczowe jest to że obaj mieliśmy gaz i mamy
    indukcję i do gazu nie wrócimy.

    Pozdrawiam
    Ergie