    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wentylacja
    Date: Wed, 10 Sep 2014 13:26:13 +0200

    W dniu 2014-09-10 10:42, Ergie pisze:

    > Po prostu pytam z ciekawości, bo jak napisałem nie spotkałem nikogo kto
    > miałby indukcję i zmienił ją na gaz więc Ty byłbyś pierwszy. Stąd moja
    > ciekawość dlaczego. Po prostu lubię znać _różne_aspekty każdej sprawy.
    > Jakiś dla mnie nieistotny szczegół dla kogoś innego może mieć znaczenie,
    > a nie uważam się za pępek świata więc chętnie poznaję inne punkty widzenia.

    A ja Wam powiem taka ciekawostke.
    Moja indukcja - uzywana niecale cztery lata. Padlo sterowanie dwoch
    cewek. Przypuszczalna jak narazie przyczyna to padniecie dwoch
    tranzystorow bagatela 50A. Czemu akurat dwa to pytanie czy przypadkiem
    nie padl sterownik. Plyta AEG 90cm/60cm, wiec tania nie byla gdyby co.
    Przyklad drugi - podobna sytuacja u kolezanki z tym, ze po dwoch latach.
    Przyczyna narazie nieznana, ale tez nie grzeja dwa pola. Plyta TEKA.

    Tym milym akcentem...

    Pozdro.. TK