  • Data: 2012-12-21 13:06:12
    Temat: Re: Wentylacja grawitacyjna - wieje do wew.
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Jackare, 21 gru 2012 w news:kb060i$tqj$1@node2.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Na parterze powinieneś mieć najlepiej działającą wentylację.
    > Spółdzielnia może mieć rację - może mieszkanie jest zbyt szczelne.
    Rozumiem, tyle że moje mieszkanie, okna, niczym się nie różnią od
    sąsiadki z naprzeciwka, która nie ma problemu.

    > Jeżeli kanały wnetylacyjne są wspólne, to jakikolwiek wentylator
    > podłączony do takiego kanału spowoduje powstanie nadciśnienia i ten
    > nadmiar powietrza bedzie wtłaczany do innych mieszkań.

    Czyli to jest zabronione?
    > Przy metronomie miękną najtwardsi :), jednakowoż

    ostatecznie :)

    > aby wiedzieć na pewno - sprawdź działanie wentylacji przy
    > otwarych oknach lub drzwiach wejściowych

    Przy otwartym oknie jest ok.
    Ale jedno mnie zastanawia - jeśli mieszkanie jest za szczelne to dlaczego
    w łazience wentylacja działa a w kuchni nie?