  • Data: 2012-12-22 21:41:23
    Temat: Re: Wentylacja grawitacyjna - wieje do wew.
    Od: "kiki" <s...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pueblo" <n...@n...pl> wrote in message
    news:50d37ece$0$1304$65785112@news.neostrada.pl...
    > Mam taki problem, właściwie w mniejszym lub większym stopniu co rok.
    > Mieszkanie w bloku na parterze, kratki w łazience i kuchni, temp. w domu
    > 20C, okna rozszczelnione. A jednak jak co roku w łazience zdarza się że
    > mam lodowatą bryzę. Teraz też tak było, przestało i parę dni temu zaczęło

    Powiem ci z doświadczenia. Mam wentylację grawitacyjną i na zimę zamykam
    kominy wentylacyjne. W części zamykam anemostaty, a w części wręcz wkładam
    tobołek z wełną mineralną. Czaem mam takie cofki, że sała ściana z kominem
    robi sie wilgotna od skroplin.
    Osobiście uważam, że niczego z tym nie da sie zrobić.
    Nawiewać i wywiewać ciepło w zimie? Bzdura.
    Przymykam ile sie da i tyle.

    Trzeba mi było zrobić rekuperator.