  • Data: 2016-08-05 10:56:13
    Temat: Re: Wentylacja mechaniczna i komin
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > A które konkretnie przepisy? Bo te co ja znam mówią inaczej:

    > A które konkretnie przepisy? Bo te co ja znam mówią inaczej:

    I tutaj mi dałeś do myślenia, bo w:

    Przepisy prawne dotyczące wentylacji
    1. ,,Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r w sprawie
    warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie." (Dz. U. nr
    75 poz. 609 z 2002r, z późniejszymi zmianami)

    w punkcie
    3. W mieszkaniach wyposażonych w paleniska na paliwo stałe, kominki lub gazowe
    podgrzewacze wody z grawitacyjnym odprowadzeniem spalin, może być stosowana tylko
    wentylacja grawitacyjna lub mechaniczna wentylacja nawiewno-wyciągowa.

    Cytat z:
    http://www.instalacjebudowlane.pl/130-26-76-wentylac
    ja--normy-i-przepisy-prawne.html

    Więc faktycznie nie ma mowy o konieczności użycia kanału grawitacyjnego.
    Nie sprawdzałem dotychczas w przepisach, a o fakcie konieczności informował kierbud.

    pzdr
    Bogdan