  • Data: 2016-08-05 11:24:25
    Temat: Re: Wentylacja mechaniczna i komin
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Mam nadzieję, że masz doprowadzenie powietrza do kominka z zewnątrz?
    > A nie ciągniesz z chałupy?
    > Jeżeli tak, to zapianuj ten nieszczęsny wylot grawitacyjny ;)

    Kominek mam z zamkniętą komorą spalania, powietrze do kominka doprowadzam z zewnątrz
    rurą, która idzie pod chudziakiem z zewnątrz do kominka, natomiast do kanału
    wentylacyjnego podpiąłem okap kuchenny (z wentylatorem).
    Więc 'jakoś' go zagospodarowałem.

    Faktycznie od początku nie pasował mi ten kanał wentylacyjny vs rekuperacja
    (zaprzeczenie idei).

    pzdr
    Bogdan