    From: "Jackare" <1...@1...tralala.com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Wentylator lazienkowy
    Date: Mon, 12 Sep 2011 09:24:23 +0200

    Użytkownik "pablo eldiablo" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:j4ka9q$5kp$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy jak czlowiek zadaje dosc precyzyjne pytanie, zawsze musi czytac wywody
    > wszystko-lepiej-wiedzacych? I w dodatku nie czytajacych tego, co juz
    > zostalo w
    > watku napisane?...
    >
    > Znam przepisy budowlane. W zyciu kieruje sie zdrowym rozsadkiem. O piecach
    > zamknieta komora spalania slyszales? To takie urzadzenia, ktore podlacza
    > sie
    > do osobnych kanalow wentylacyjnych i ryzyko zatrucia czadem w zasadzie nie
    > wystepuje - w zasadzie, bo na 100% to jest w zyciu pewna tylko smierc i
> [...]
    OK, ale nie napisałeś tego na wstępie, tylko wspomniałeś o tym gdzieś komuś
    w środku dyskusji - nie czytałem całości - mea culpa. Doczytałem w trakcie
    przeglądając wątek i odpowiedzi tych co na mnie naskoczyli.
    Sęk w tym - i nie piję tu do Ciebie- że wszystkowiedzący wydają się być
    ludzie, którzy ubzdurają sobie by coś zrobić wg własnego pomysłu nie mając
    ku temu żadnych podstaw i nie znając często podstawowych zasad. Prowadząc
    zakład isntalacyjny mam na codzieć do czynienia z taką ilością ludzkiej
    bezmyślności że czasem się to w głowie nie mieści. Oczywiście skutki tej
    bezmyślności nie wynikają z celowego działania i jakiejś złej woli, tylko z
    niewiedzy i chęci wykonania wszsytkiego samemu byle jak, aby tylko
    zaoszczędzic kilka złotych. Potem są tragedie, a częstokroć wystarczyłoby
    przeczytać ze zrozumieniem jedno jedyne rozporządzenie do prawa budowlanego.
    W powiązaniu z poruszoną tematyką proponuję przejrzeć galerię w serwisie
    kominiarze.pl
    --
    Jackare