  • Data: 2013-08-29 14:43:29
    Temat: Re: Wentylator łazienkowy z czujnikiem wilgoci - ma ktoś?
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2013 21:00:45 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:
    > Witam
    >

    > Zastanawiam się nad takim wynalazkiem, Silent Design mi się rzucił w
    >
    > oczy ładną stylistyką. Nie wiem czy rzeczywiście taki cichy i wart tej ceny.
    >
    > No i jest wersja właśnie z czujnikiem wilgoci. Odpadła by mi kombinacja
    >
    > z kolejnym wyłącznikiem extra dla wentylatorka
    >
    > Tylko jak się toto w praktyce sprawuje? Ma ktoś?

    Mam ten wlasnie wentylator - w wersji z czujnikiem wilgotnosci.
    W praktyce nie jest zle, ale niestety calkiem nieslyszalny nie jest :) - ale mimo
    wszystko jeden z cichszych, z jakimi sie zetknalem.
    Wentylator mozna podlaczyc w dwojaki sposob: aby uruchamiany byl wylacznie czujnikiem
    wilgotnosci (poziom czulosci ustawia sie indywidualnie), albo rowniez razem z
    oswietleniem.
    Ja u siebie mam kilka roznych zrodel swiatla wlaczanych niezaleznie i jeden z nich
    zawsze uruchamia takze wentylator. Jesli uzywam innego zrodla swiatla, wentylator
    uruchamia sie samoczynnie dopiero po osiagnieciu okreslonego poziomu wilgotnosci w
    lazience.

    Pozdr.,
    pablo