  • Data: 2010-07-05 20:02:50
    Temat: Re: Wertykulator
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx> szukaj wiadomości tego autora

    > szacowalbym powierzchnie na okolo 100m2.
    > Moze jednak jakis elektryczny sie tu sprawdzi?

    Spokojnie się sprawdzi każdy.
    Na taką powierzchnię szkoda się babrać ze spalinowym, z benzyną, olejami
    itp.
    Sam kupiłem najtańszy w markecie z wymiennym wałkiem (wertykulator/aerator
    1300W, głębokość cięcia chyba 2cm poniżej poziomu ziemi) i efekt przeszedł
    moje najśmielsze oczekiwania.
    Ilość dziadostwa jakie wywiozłem to jak z kilku dobrych koszeń.
    No a teraz nie ten trawnik - wimbledon może się schować hehe :D

    BTW: zakup takiego zwróci Ci się po 2-3 wypożyczeniach spalinowego lub za
    jednym zamówieniem usługi a jak usługodawca pazerny to nawet za pół :)