  • Data: 2010-07-08 09:16:13
    Temat: Re: Wertykulator
    Od: o...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

    Mustafa <M...@b...xx> wrote:

    > Do obs?ugi pola golfowego na glinie to on sie pewnie nie nadaje :)
    > Ale s?dz?c po efektach na 300m^2 trawy przed domem, zakup tego a nie tak
    > za 3000 by? strza?em w 10.
    > Zw?aszcza je?li za?o?y? wertykulacj? 2 razy na sezon.
    >
    > Ale dok?adnie jak napisa?e? - wszystko zale?y do czego ma by?.
    > U?ywanie ci??kiego spalinowego na 100m^2 jest tak samo bezsensowne jak
    > u?ywanie lekkiego elektrycznego na 10 hektarach.

    Witam,

    Mam jeszcze pytanie na co zwrocic uwage przy wyborze wlasciwego
    urzadzenia przed zakupem?

    - moc silnika - wydaje mi sie ze minimum 1400W
    - czy jest mozliwosc regulacji wysokosci - tak jak w kosiarce?
    - wymienne walki - osobny do aeratora i do wertykulatora
    - kosz obowiazkowo

    Z tego co wyczytalem na forach internetowych to niektore osoby pisza ze
    albo im sie pasek urwal, albo lozysko zatarlo, albo jeszcze cos innego
    im sie przytrafilo.

    Na co jeszcze zwrocic uwage - jak odroznic badziew od czegos sensownego?