  • Data: 2009-04-13 18:07:32
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Od: "Artur Miller" <a...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    news:grv94v$b0g$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Po pierwsze nie kanaly, kanal to tylko medium - ktos stawial teze w ramach
    > filmu nie kanalu. Zreszta troche zenujaco wyglada podpieranie sie
    > autorytetem kanalu, bylo nie bylo rozrywkowego. Po drugie, Daeniken
    > udowodnil, ze to UFOki za wszystko odpowiadaja, wiem to na pewno, bo w
    > telewizji o tym mowili. BTW - calosc wyksztalcenia odebrales z TV?

    chyba nie trzeba brać nigdzie wykształcenia, tylko mieć zdrowy chłopski
    rozum, zeby zauważyć, ze jakiekolwiek odmiany religii służyły tylko i
    wyłącznie do zaspokojenia potrzeby władzy, opanowania i podporządkowania
    sobie głupiego tłumu. Czego tłum się boi ? tego czego nie zna. Więc za
    "narzędzia" religijne (czyt. służące trzymaniu chołoty za mordę) służyły
    najpierw te jasne kółka i kropki nad głowami (bogowie słonca, księżyca czy
    czegoś tam jeszcze), potem zjawiska przyrodnicze (gniewne sztormy,
    gradobicia, zorze polarne, czy obrazujące skrajną wściekłość Władców
    zaćmienia bądź Słońca, bądź Księżyca - coś tam było o krwawym Księzycu, nie
    ?) a teraz modny jest sąd ostateczny, piekło czy jakaś inna forma sądu i
    kary dla "nieposłusznych" albo "bezbożników". w okolicach 15-tego wieku
    modne było palenie na stosie, wyprawy krzyzowe i "nawracanie". obecnie
    ciemny tłum, dzięki dostępowi do informacji,stał się nieco bardziej jasny
    (oczywiście nie cały), więc i straszyć go nie ma czym. a ze instytucja
    kościoła zaczęła w końcu istnieć sama dla siebie, a nie przetrwałaby w takim
    stylu, więc zajęli się czyms innym ... ale to juz inna para kaloszy.

    wesołego obrządku więc :)

    @