  • Data: 2009-04-15 22:30:20
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gs5m3m$4k7$1@opal.futuro.pl...

    > Z tymi samoistnymi uleczeniami to inna sprawa. Może jest to uleczenie ale
    > na pewno nie w związku z interwencją boga czy innej siły wyższej. Po
    > prostu powstał losowy proces metaboliczny, który akurat doprowadził do
    > wytworzenia jakiegoś białka, przeciwciała. Z pewnością nie będę wołał
    > santo subito :-)

    No coz mozna i tak, tylko co to za zbiegi okolicznosci i czemu tak rzadkie i
    wybiorcze? :-)

    > Ale wg twojej wiary świat istnieje od kilku tysięcy lat i w między czasie
    > był potop, który wybił prawie wszystkich :-)
    > Nie przytaczaj więc dziejów starszych niż istnienie świata :-)

    No dobra, ale 21 wiek tak naprawde nie wiele wniosl patrzac na ogrom nie
    wiedzy. Roznica miedzy nami jest taka, zeby nie bylo wylacznie o wierze, ze
    ja zakladam iz to co wiemy nie koniecznie musi miec taki porzadek
    przynajmniej w tlumaczeniu przyczyn. Na podstawie obecnej wiedzy nic nie
    mozna powiedziec na temat wiary, a skoro tak nie mozna wyglaszac
    jednoznacznych sadow podpierajac sie 21 wiekiem.

    > Co do komputerów to pewnie wkrótce zaczna myśleć.

    Tak szlyszalem to dawno temu w szkole podstawowej zanim zaczalem studiowac
    informatyke. Wtedy tez juz myslaly - sieci neuronowe i co z tego?? To ciagle
    przepasc.

    Pozdro.. TK