  • Data: 2009-04-15 22:19:59
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gs5k8m$1n3$1@opal.futuro.pl...

    > Weź mi powiedz jaki jest sens pokazywania tego dzieciom?
    > To jest dla mnie odrażający widok i może jest to symbol religijny ale
    > czemu ma służyć? Na prawie każdym filmie w TV jest czerwone kółko, sceny
    > przemocy, nie dla dzieci, tylko dla dorosłych, a tu pokazujż zwłoki z
    > przebitym brzuchem. Weź mi to wyjaśnij czemu ma to służyć? Po co taki
    > symbol religijny? Zastraszyć? Upokorzyć oglądającego?
    > Czemu nie pozwalasz dziecku oglądać filmów gdzie pokazywane są egzekucje,
    > a pozwalasz na takie widoki?

    Te zwloki to Jezus, ktory dal sie zabic by nas zbawic. Ogladanie tego ma nam
    uzmyslowic co zrobil Bog poswiecajac wlasnego syna dla nas. Taka jest jego
    milosc do ludzi, ze za nas oddal wlasnego syna. By to sobie uzmyslowic mozna
    by sie zastanowic w jakiej sytuacji dali bysmy zabic wlasne dziecko. Dalej,
    zwloki Jezusa leza dwa dni, a trzeciego dnia zmartwychwstal pokazujac
    jednoczesnie, ze smierc jest niczym, dla nas elementem zycia. Po smierci nic
    sie nie konczy. Niewierny Tomasz wkladal palce w rany Jezusa by uwierzyc ze
    to na pewno on. Jezus wtedy powiedzial, blogoslawieni ci ktorzy nie widzieli
    a uwierzyli. Ci wierzacy i niewidzacy to my. Wy to to tacy my, tylko nie
    widzieli i nie uwierzyli. :-)) Taki mniej wiecej jest sens tych zwlok. To
    nie jakas tam egzekucja, a jakby kwintesencja wiary. Dla czego wierzymy, ze
    Jezus jest synem Boga to juz inny temat. Znana jest np. przypowiesc o
    przemianie wody w wino na weselu, kiedy jest czas na zabawe. Wiara to nie
    tylko chodzenie do kosciola i sluchanie nudnych kazan, ale tez imprezy. :-))
    Sorry za ten tekst, ale sam pytales. Wiem, ze dla Ciebie to sciema, ale ja
    akurat w to wierze.
    Mysle, ze lepiej bedzie jak to bedzie jedyny tak religijny tekst na tej
    grupie.

    Pozdro.. TK