    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Date: Wed, 15 Apr 2009 23:50:04 +0200

    news:gs5fej$893$1@news.onet.pl...

    > widzę tylko jedno, osoby wierzące gdy sie narusza ich ciepły grajdołek
    > reagują agresją.

    E tam, chyba jakies zwolenniczki Radia Maryja ogladasz.

    > Widać tego oczekują, spokoju i braku konieczności wysiłku intelektualnego
    > i religia im to daje.

    Mylisz sie, jest dokladnie odwrotnie. Wiele razy zastanawiam sie jak
    powinienem zalatwic trudne sprawy zeby bylo dobrze. Jak nie dac sie
    materializmowi. Gdyby nie wiara, bylo by mi wszystko jedno i znacznie
    latwiej.
    Myslisz ze ja nie mam watpliwosci? Nie zastanawiam sie gdzie byl Bog patrzac
    na obraz drugiej wojny? Myslisz, ze nie zastanawiam sie jaki jest sens
    wypadku autobusu gimnazjalistow jadacych do Czestochowy modlic sie o zdanie
    egzaminow? Myslisz, ze nie mysle o co chodzi patrzac na kilkumiesieczne
    dzieci lezace na oddzialach onkologicznych?? Jest mi znacznie trudniej niz
    Tobie. Ja nie potrafie powiedziec sobie, ze tak to juz jest.

    Pozdro.. TK