  • Data: 2009-04-16 08:32:41
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gs5qes$ckt$1@opal.futuro.pl...

    > Idź spać :-) Te kręgi zbozowe to oszustwo :-) Mój kolega z żoną jeździli
    > je robić 20 lat temu i ugniatali plony :-)

    Taaa, noca w ciagu paru godzin o idealne symetrii, dobre. :-)

    > No nie wiemy ale na pewno nie ma tam boga ani "nieba" , bo piekła nie ma
    > tam gdzie wskazywano przez całe wieki :-)

    Ty szukasz namacalnego nieba i piekla w materialnych formach tego swiata??
    :-)) Nie zle.

    > Bo każda planeta musiała by mieć swoje piekło (chyba żeby kosmici do nas

    Musiala by bo co?? Bo tak Ci sie wydaje?? Ja nawet nie znam naukowcow o tak
    ograniczonym horyzoncie. Stary, gdyby kazdy myslal tak jak Ty, to w ogole na
    swiecie nie bylo by tak chwalonego przez Ciebie postepu. Dalej mieszkali
    bysmy na plaskiej ziemii podtrzymywanej przez krokodyle.

    > eksportowali złoczyńców), a każda galaktyka centralną czarnądziurę, w
    > której jest niebo i tam wyląduje twoja dusza po śmierci :-) Za horyzontem
    > zdarzeń :-) Tylko wydostać się już nie bedzie można i o zmartwychwstaniu
    > nie ma mowy

    Nikt nie wie, czy mozna sie stamtad wydostac. Tak sie przypuszcza. A te
    czarne dziury sa tak daleko, ze moze ich tam juz dawno nie ma.

    > :-) Jest światło w tunelu, bo podobno od dziury czasami wychodzą jety,
    > jakieś strumienie :-) Może tamtedy? :-)

    A widzisz, jednak. :-))
    Mala poprawka, ja nie przewiduje ze w czarnej dziurze jest pieklo albo
    niebo. Moze zakrzywia sie rzeczywistosc, kto to wie?? Niedlugo moze ktos to
    sprawdzi.:-))

    > To nie chodzi o interwał ale o skończoną prędkość światła. Bez tego byś
    > nie obliczył położenia :-) Poczytaj.

    Nie musze czytac, czytalem lata temu. Co z tego wynika co napisales??
    Skonczona predkosc ma rowniez dzwiek i co z tego??
    Sam mam prosty dalmierz mierzacy odleglosc na podstawie wysylanych fal
    dzwiekowych. Mam uznac, ze to najwieksza predkosc??
    Swiatlo moze i ma najwieksza mozliwa we wszechswiecie predkosc, wszystko na
    to wskazuje, ale moze nie znaczy napewno.

    > Ty jesteś chyba faktycznie nawiedzony :-) Już nawet nie chodzi o
    > religijność ale o nawiedzenie :-)

    Podalem Ci prosty przyklad tego, co nie tak dawno temu bylo pewne. Z
    dzisiejszej perspektywy mozna z tego drwic, ale wtedy bylo tak jak dzis. To
    jest tak oczywiste, ze nie wiem o czym my tu piszemy.

    Pozdro.. TK