  • Data: 2010-02-20 23:09:30
    Temat: Re: Wiadro wody za skosem poddasza
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
    news:4b805c6f$1@news.home.net.pl...

    > Oooo... właśnie i to dobrze oddaje całą sytuację.

    Dokładnie.
    W tworzeniu , wizytówek, folderów oraz stron interentowych istnieją pewne
    zasady, które były tworzone przez wiele dziesiątków lat.
    Ww formy powinny być możliwie jak najbardziej czytelne, zwięzłe i
    przejżyste, a głównymi prezentowanymi informacjami powinny być nazwa firmy i
    profil działalności. Dominującym kolorem w formie profesjonalnej jest kolor
    biały, a rozkład strony oraz linków czytelny i umożliwiający bardzo szybkie
    dotarcie do każdej informacji ważnej w biznesie tj. oferty, kontaktu i
    referencji, a ich rozkład podlega określonym regułom. Używanie muzyki czy
    dźwięku i to jeszcze w tak ch...wej wersji mieszaniny jakiegoś hałasu,
    odgłosów i zapętlonej muzyki podczas przeglądania strony jest po prostu
    niedopuszczalne w formie profesjonalnej.
    Tutaj niestety dotarcie do tych informacji i ich wykorzystanie jest bardzo
    uciążliwe.
    Ta prezentacja multimedialna nie powinna tworzyć strony internetowej, bo
    tylko utrudnia dotarcie do informacji na temat firmy i zniechęca
    potencjalnych klientów. Jest totalną amatorszczyzną webmastera stworzoną
    tylko i wyłącznie do pochwalenia się własnymi umiejętnościami w tworzeniu we
    flashu, które z resztą jak widać są bardzo niewielkie o czym świadczą
    niedociągniecia i braki w obsłudze tej strony.
    Czy ta prezentacja multomedialna jest ładna ?
    To rzecz gustu. Mnie się ona nie podoba, nawet jako prezentacja, bo ani nie
    prezentuje artyzmu, ani też wartości merytorycznych. Ot taka sobie
    prezentacja, jakich wiele produkuje młodzież po kursie tworzenia flash tylko
    po to, żeby pokazać jak dużo się oni nauczyli.