    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wiadro wody za skosem poddasza
    Date: Sun, 21 Feb 2010 12:55:06 +0100

    RudeBoy pisze:

    > Kiki...
    > polecam Ci ta firmę http://www.wyburzenia.pl

    Jak dla mnie strona jest...
    TRAGICZNA do KWADRATU !!!

    Nic nie można skopiować - teksty, drze japę jak głupia, jest szara, a za
    razem pstrokata, treści na niej w zasadzie NIE MA, a jak gdzieś jest, to
    trzeba najpierw przedrzeć się przez te rozwrzeszczane gadżety...

    Projektant tej strony powinien zminimalizować swoje aspiracje do
    pokazywania co to on jeszcze potrafi wymodzić, a skupić się na
    zwyczajnej normalności w przekazie.

    Jak dla mnie nie ma nic gorszego w internecie jak strony uruchamiające
    jakiekolwiek dźwięki bez pytania !!!

    Siedzę sobie wieczorkiem przy kompie, dzieci sobie śpią w drugim pokoju,
    jest cisza..., nagle wchodzę na taką nawiedzoną stronę i... nagle z
    głośników z pełną mocą słyszę gromkie DUUUP !!! i na gwałt zamykam to
    cudo, bo nie chcę, żeby pół bloku się obudziło przez jakiegoś durnia.
    Nie mam też ochoty więcej oglądać jego wypocin..., mam za to ochotę mu
    to jego dzieło puścić nad uchem, kiedy będzie smacznie spał :-)...

    Na pohybel takim projektantom stron !!!