eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWiata na samochód a prawo › Re: Wiata na samochód a prawo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Tom" <t...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wiata na samochód a prawo
    Date: Fri, 26 Nov 2010 11:36:18 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 17
    Message-ID: <ico2j4$if6$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <icj4gl$gs6$1@usenet.news.interia.pl>
    <0...@p...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: ioffice.interia.pl
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1290767780 18918 217.74.64.220 (26 Nov 2010 10:36:20
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Nov 2010 10:36:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:410606
    [ ukryj nagłówki ]

    >Kazdy obiekt budowalny 3 m od ogrodzenia bez okna i 4m z oknem.
    >Wyjatek stanowi juz istnijacy budynek sasiada w lini ogrodzenia.
    >Co do zgloszenia to trzeba na 30 dni przed rozpoczeciem budowy.
    >Wielkosc obiektu to 25 m2 i dwa takie na kazde 500 m2 o rozpietosci
    >nie wiekszej niz 4,8 m.

    >W praktyce zglaszasz taki obiekt a budujesz taki jaki chcesz. Przeciez
    >nikt nie zmierzy jak przekroczysz o 50 cm czy tez nawet o 1m.

    Zadzwonilem do odpowiedniego Urzedu w mojej miejscowosci i otrzymalem odpowiedz,
    ze
    nie ma zadnych ograniczen pod wiate oprócz tego ze woda
    nie moze byc odprowadzana na zew. a ma byc odprowadzana wew. posesji.

    pozdrawiam
    Tomek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1