  • Data: 2015-02-08 23:30:23
    Temat: Re: Wiatr hula w dachu
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-08 o 23:07, Budyń pisze:

    > nie ma, ale piana to nie uszczelniacz, drobne szczeliny które zostaną uszczelnij
    akrylem.

    To tylko konwekcja. Mam wrazenie, ze problem jest wiekszy i dotyczy
    niestety kiepskiego ulozenia welny. Sama welna ma byc ulozona szczelnie.
    Folia jako taka pod welna pelni jednak zupelnie inna funkcje.
    Na moj gust poddasze jest do rozbiorki. Reszta to reanimacja trupa.
    Strach pomyslec co jest w okolicy murlaty.
    Szczerze wspolczuje watkotworcy, ale patrzac jak snieg ktory sie topi na
    90% domow to problem dosc powszechny.

    Pozdro.. TK