  • Data: 2015-02-10 16:25:42
    Temat: Re: Wiatr hula w dachu
    Od: KIKI <n...@e...il> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-02-10 15:41, Kris wrote:
    > Odszukaj posty Kikiego z przed kilku lat i poczytaj: chyba dwóch inspektorów miał
    równocześnie a fotki jak mu ławy wylali pod ich nadzorem zamieścił.
    > Gdzieś tam tez jest filmik Kikiego jakie mu okna dostarczyli, dobrze że się
    zorientował i przeciął profil w jednym z okien.

    Dokładnie. Nikumu nie wlno ufać na budowie. Wszystko to są partacze.
    Wełną z roli nie radzę ocieplać, ani skalną ani szklaną. To nie prowadzi
    do niczego dobrego. Nie da się tego dobrze zrobić.
    Tak samo proponuję nie liczyć na inspektorów.
    Zrób bloga z możliwością wpisywania się i rób zdjęcia i filmy. Inaczej
    polegniesz.
    Na fundamentach już polegniesz albo jeszcze nie na nich, a na samych
    wykopach. I wierz nam w to co mówimy :-)