  • Data: 2015-02-10 19:08:19
    Temat: Re: Wiatr hula w dachu
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-02-10 15:41, Kris wrote:
    > Odszukaj posty Kikiego z przed kilku lat i poczytaj: chyba dwóch inspektorów miał
    równocześnie a fotki jak mu ławy wylali pod ich nadzorem zamieścił.
    > Gdzieś tam tez jest filmik Kikiego jakie mu okna dostarczyli, dobrze że się
    zorientował i przeciął profil w jednym z okien.

    Posty Kikiego to akurat pamiętam. Rzeczywiście liczba fuckup-ów
    wyczerpana na dwa pokolenia do przodu ...

    Oczywiście istnieje takie niebezpieczeństwo, że inspektor będzie grał
    nie do tej bramki, do której powinien.

    Ale po pierwsze firma (wykonawcza) nieprzypadkowa i z referencjami.
    Zarządzana przez ludzi po inżynierii lądowej, którzy na budowie bywają
    nie rzadziej niż raz na dwa dni (a w kluczowych etapach siedzą tam tyle
    ile trzeba).

    Tak więc mam nadzieję, że potrzeby korumpowania inspektora nadzoru po
    prostu nie będzie.

    Po drugie jestem co nieco "techniczny", tak więc dowolnego kitu nie
    łyknę jak pelikan. A po trzecie i po kolejne to właśnie w tym celu się
    "doktoryzuje" z tematu, między innymi czytając grupę, ażeby nie dać się
    wydym@ć bez mydełka. Już nie mówiąc o tym, że mam jak zweryfikować
    wątpliwości "na trzecią rękę", chociaż wolałbym nie nadużywać tej
    możliwości.

    Fotki oczywiście będą z prośbą o komentarz. A już zwłaszcza wtedy kiedy
    coś wzbudzi moje wątpliwości.

    Piotrek