  • Data: 2010-08-19 08:13:55
    Temat: Re: Wieczny dylemat - wybór lodówki - nie bijcie :)
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Serdecznie dziękuję za wszelkie sugestie.

    W niemalże całej mojej rodzinie mamy lodówki Amica ...

    Dlaczego Amica ? Polska firma - daje pracę Polakom , ładny design i
    atrakcyjna cena ...

    Rodzice mają lodówkę Amica chyba z 10-12lat i działa ok. Jedyna awaria
    to uszkodzenie mechanicznie drzwi (ale to wina użytkownika). Serwis
    wymienił na nowe ...

    U mnie lodówka też Amica działa już ponad 6 lat bez żadnych awarii ...
    2 lata temu kupiłem też zmywarkę Amica a 3 lata temu kuchenkę
    elektryczną (z płytą ceramiczną) i też działa ok (była lekka awaria
    ale serwis przyjechał do domu i na miejscu wymienił)

    Ja z Amica jestem zadowolony i cieszę się że mogę kupić polski
    produkt ...