  • Data: 2009-10-17 03:07:43
    Temat: Re: Wieje mi z sufitu na poddaszu.... - co robic?
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:hba749$9eq$1@inews.gazeta.pl...

    > czasem tak bywa jak się nie ma czasu na myslenie i pilnowanie trudno mnie
    > też akurat to dotyczy :)
    > ale mnie coś innego przeraża jak ci polscy fachowcy rozjechali się po
    > całej
    > europie i tak jak w polsce i w europie budują bez głowy i bez
    > zastanowienia
    > to współczuję takiej fachowości ludziom z zachodu europy :)

    Mnie też to przeraża i co gorsze to ani kierbud ani architekt ani
    konstruktor nie podnosili tej sprawy. Tak jakby ta wełna miała być tam bez
    osłony, jedynie trzymana drutem czy sznurkiem.
    Zwykłe prześcieradło by zmieniło znacznie cały ten problem.
    Dzisiaj twierdzę, że 10cm styropianu i 10cm wełny powinno wystarczyć pod
    warunkiem, że będzie dobrze zrobione. Styropian szczelnie i wełna
    wiatroizolowana, pozamykane szpary.
    Szkoda słów.