  • Data: 2009-10-17 03:09:50
    Temat: Re: Wieje mi z sufitu na poddaszu.... - co robic?
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:hba7m4$gig$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Dales ja do samej kalenicy? Teoretycznie jak wieje ponad ociepleniem to
    > tragedi nie powinno byc. Nie spotkalem sie jeszcze z tym, zeby ktos robil
    > wiatroizolacje nad welna.

    Nie dałem, bo nie dawałem je w ogóle. Ja tylko nią naprawiam miejsca, które
    są upierdliwe. Nie pruję całej połaci przecież.
    Na strychu jest 15cm wełny i jakby jej w ogóle tam nie było. Oddzieliłem się
    od strychu żeby zaizolować sufit i skosy na poziomie poddasza mieszkalnego.
    Ale ty daj wiatroizolacje do samej kalenicy