  • Data: 2013-07-03 09:15:42
    Temat: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 3 lipca 2013 07:38:12 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Jeszcze nie, dopiero, gdy wykazesz, ze gdzies napisalem, ze pogodowka z
    > pokojowka nie bedzie dzialac.

    Nie odwracaj kota ogonem. Chodzilo o to ze Twoje rady sa nic nie warte.
    To byl tylko jeden przyklad - w innym watku rozmawialismy o ogrzewaniu
    "pulsacyjnym" i to tez Ty stwierdziles, ze to nie bedzie dzialac. Tymczasem
    dziesiatki instalacji opartych o PC i sterownik pokojowy ustawiony w tryb
    grzania "glownie nocnego" dziala i ma sie dobrze.

    Ale juz mi sie nie chce szukac - mam wazniejsze sprawy na glowie :)

    > Na razie nie ja, a Ty jestes klamca. Oraz oczywiscie przestepca wzbogaconym
    > na dzialalanosci niezgodnej z prawem.

    A Ty jestes glupi :)

    > Acha zapomnialbym o szyderczym usmiechu, ktory za kazdym zdaniem dodajesz
    > ":)".

    Moj usmieszek odzwierciedla moj humor i nie jest szczyderczy. Szczyderczy to
    jest taki :] albo :>
    Z mojej strony EOT w dyskusji z Toba :>
    pozdr.

    --