  • Data: 2013-07-03 09:24:02
    Temat: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 2 lipca 2013 23:33:48 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > taaaaak. albo jesteďż˝ trolem, albo jednym na 3 miliony. TAk czy owak,
    > niema szans aby Cie na�ladowa�

    Ja mysle, ze sa duze szanse. Patrz na wlascicieli naszej klasy np. - przeciez
    to bylo calkiem niedawno - oni dopiero sa bogaci :) Wystarczylo wpasc
    na ten pomysl wczesniej i miec troche szczescia :) Fakt, kiedys bylo troche
    latwiej (ew. wydawalo mi sie, ze tak jest bo nie wiedzialem wszystkiego ;)
    Mailing na kki.net.pl do 220 tys osob regularnie uzywajacych poczty kosztowal
    ledwo 700 pln!

    > Ps 17 lat i w�asna firma? powinienem gratulowa�, ale co ty z kas�
    > zrobi�e� jak masz dom na kredyt?

    Tylko czesc domu mam na kredyt. Ciezko zaoszczedzic pol banki majac 20-30 lat :)
    Troche glupi bylem, ze nie oszczedzalem tudziez inwestowalem w np.
    nieruchomosci, tylko samochody i motocykle, ktorych wartosc po 3-4 latach
    wynosila 30-40% zakupu :D Ale to sie nazywa mlodosc - co przezylem to
    przezylem. 25 lat mialem i odbieralem nowke motocykl z salonu suzuki -
    takich chwil sie nie zapomina :)))

    Polowa kasy z pierwszej firmy poszla na sprzet i remont biura nowej spolki.
    Druga polowe skonsumowalem krotko mowiac - wtedy pamietam kupilem sobie
    pierwszy "samochod" - fiata 126p :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.